دستگاه سنگبری در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


طول برش مفید در این سری دستگاه در سه اندازه ۵ و و می باشد. البته شما می توانید هر ابعادی را که می خواهید تا ماکزیمم طول برش دستگاه، می توانید با دقت بسیار بالا برش دهید. به عنوان مثال برای دستگاه با طول ، شما می توانید هر ابعادی تا طول را به راحتی و با دقت بالا، مورد برش قرار دهید.

تفاوت اصلی آن با نوع لینرگاید، شافت کروم است.یل به کار رفته در دستگاه است.. در این دستگاه به جای شاسی فوقانی و دو ریل موازی (لینر) که کلگی روی آن حرکت کند، دو شافت کروم است.یل (با قطر میلی متر) وجود دارد که کلگی روی آن دو سوار است..

به دلیل وسعت کار در کارگاه ها و کارخانه ها، حجم کار برش داده شده عموما بالا می باشد. دستگاه های صد صنعت برای چنین حجم سنگینی از کار بسیار مناسب می باشد. ضمن اینکه شما می توانید انواع سنگ را توسط این دستگاه ها، مورد برش یا فارسی بری قرار دهید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری