دستگاه های شهربازی در شهر جدید اندیشه ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


که این ها عموما طراحی و نقشه های ساخت می خواهند که پس از اینکه طراحی و ساخت در دستگاه های نیمه سنگین و سنگین به شرکت بازرسی ارائه و تاییدیه گرفته شد، طبق نقشه هایی که تاییدیه گرفته شد توسط مدیران کنترل کیفیت که در کارخانه ها وجود دارند به همراه پیمانکاران یا کارگرانی که در مجموعه وجود دارند اقدام به ساخت می نمایند و طبق نقشه هایی که در اختیار دارند محصول را می سازند و شرکت های بازرسی عموما به همراه یک NDT MAN مراحل ساخت را کنترل می کنند.

این نوع دستگاه ها اخیرا بین مردم بسیار محبوب شده است. و از دستگاه های مهیج و پرطرفدار شهربازی می توان به گیم ماشین و گیم موتور اشاره کرد. این نوع گیم ها عموما به صورت مسابقه ای هست و فرد پس از بازی امتیاز کسب کرده و تیکت دریافت می کند. گیم شکار در جنگل، گیم سوپر بایک و&#;نمونه ای از دستگاه های ویدئویی هستند.

برای تجهیز شهربازی یک سری معیارها وجود دارد که باید در نظر بگیریم. اولین معیار، وفق میزان سرمایه‌گذاری با محیط یا منطقه ای هست که انتخاب می کنید. به طور مثال اگر قرار است. یک شهربازی چندمیلیاردی تاسیس نمایید قطعاً در یک شهری با جمعیت چندمیلیون نفر باید سرمایه‌گذاری کنید. و اگر بودجه ای زیر میلیارد در نظر گرفتید خب طبیعتا جمعیتی که زیر میلیون نفر باشد نیز توجیه اقتصادی دارد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه