دستگاه های شهربازی در لواسان ( فروش, خدمات و سرویس )

Amusement park machines-1
Amusement park machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.


گروه صنعتی بیات گسترده ترین گروه تولید کننده دستگاه های است.اندارد شهربازی پیشرو در تولید دستگاه های غول پیکر و فضای باز شهربازی از جمله :چرخ و فلک شهربازی، فریزبی شهربازی، کشتی صبا شهربازی ، ترن هوایی شهربازی، صندلی پرنده شهربازی ، رنجر شهربازی، یوفو شهربازی،اسکای فلای شهربازی&#; با بهترین متریال و قیمت و بالاترین کیفیت ، گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش ده ساله ۵۵- ۵۵

از دیگر دستگاه های شهربازی گروه صنعتی بیات می­توان به چرخ و فلک ( برای شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، تکاندهنده کودک، کشتی صبا، ترامپولین، سرسره بادی ( مناسب شهربازی سر پوشیده و شهربازی فضای باز )، قصر بادی، قطار شهربازی ( در انواع مختلف شهربازی های سرپوشیده و شهربازی فضار باز)، مریگراند، دستگاه شهربازی فریزبی و غیره نام برد.

که این ها عموما طراحی و نقشه های ساخت می خواهند که پس از اینکه طراحی و ساخت در دستگاه های نیمه سنگین و سنگین به شرکت بازرسی ارائه و تاییدیه گرفته شد، طبق نقشه هایی که تاییدیه گرفته شد توسط مدیران کنترل کیفیت که در کارخانه ها وجود دارند به همراه پیمانکاران یا کارگرانی که در مجموعه وجود دارند اقدام به ساخت می نمایند و طبق نقشه هایی که در اختیار دارند محصول را می سازند و شرکت های بازرسی عموما به همراه یک NDT MAN مراحل ساخت را کنترل می کنند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در لواسان