دستگاه پخ زن در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

paver machine-1
paver machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...

مرکز تخصصی طراحی سایت در شهرستان شهریار و غرب است.ان تهران پاسیاد وب است.فاده از جدیدترین متد طراحی سایت ، طراحی با در نظر گرفتن کلیه قوانین جدید سئو و بهینه سازی وب سایت.... طراحی با طعم صداقت همین الان تماس بگیرید و از دقیقه مشاوره رایگان ما است.فاد...

هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .


این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

هدف از طراحی دستگاه‌ پخ‌ زن فلز، پخ‌ زنی سرد انواع فلزات (آهن ، فولاد ، است.ن لس است.یل و &#;) با است.فاده از ابزارهای فرز کاری با تیغ چه از جنس الماس است.. به منظور آماده‌ سازی ورق های فلزی (شیت متال) پلیت و لوله های فلزی برای فرآیند جوشکاری و همچنین به دلایل مختلفی از جمله زیبایی ظاهری و ایمنی در حذف لبه‌ های تیز و برنده قطعات از دستگاه‌ های پخ‌ زن است.فاده می‌ شود. پارامترهای مختلفی در انتخاب دستگاه پخ‌ زن مؤثر است. از جمله: عرض پخ زنی، زاویه پخ زنی، اندازه المان، ابعاد پخ، کیفیت پرداخت و نوع موادی که کار پخ زنی بر روی آنها انجام می‌شود.

این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. این دستگاه برای پخ‌ زنی داخلی و خارجی، المان‌ های خطی و شکیل کوچک و بزرگ مانند ورق‌ های فلزی مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران