سایر ماشین آلات صنعتی در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذت‌بخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برف‌بازی و اسکی‌ یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافی‌شاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه می‌توانید از خدمات آن‌ها است.فاده کنند.

فعالیت و ورزش در دیزین به فصل زمستان محدود نشده و در سال با تشخیص فدراسیون جهانی اسکی و همکاری متخصصان این ورزش اولین پیست اسکی روی چمن در این منطقه ساخته شد. این پیست متر طول دارد و همه ساله در این منطقه مسابقات اسکی روی چمن جهانی برگزار می‌شود. در کنار اسکی روی چمن، فعالیت‌های مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و.. نیز در تابستان انجام می‌شود. بازدید از باغ گل و گونه‌های نادر در این منطقه کوهستانی نیز در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد.

رستوران اسنک بار، کلبه‌ای کوچک و صمیمی است. که درست روبه‌روی رستوران شله قرار دارد. این رستوران، با فضای دل‌نشینی که دارد، برای جمع‌های دوستانه و یک فنجان چایی دور هم بسیار مناسب است.. در میان روز اگر از سرما و اسکی خسته شدید، با سرزدن به این رستوران و امتحان کردن یکی از نوشیدنی‌های داغش می‌توانید دوباره انرژی خود را تجدید کنید و ادامه روز را باانرژی بیشتری سپری کنید.


از موسسات بسیار بزرگتری تشکیل شده اند. که هم ماشین آلات بزرگ و پیشرفته و هم تجهیزات معمول خانگی را تولید می کنند. به عنوان مثال می توان به دمنده های برگ و پنجه برای است.فاده شخصی و تجاری اشاره کرد. بولدوزر مورد است.فاده در ساخت جاده ها و ساختمان ها. آسیاب و سوراخ کن، هم برای است.خراج سطحی و هم زیرزمینی است.فاده می شود. و ماشین آلات حفاری و نفت و گاز در زمینه است.خراج این منابع.

تحقیق و بررسی نیاز مشتری از این جهت که باید محل مصرف، تنش‌ها و نیروهای مکانیکی وارد بر اجزاء ماشین و چگونگی عملکرد و مکانیزم عملکردی انجام می‌شود. این مورد هم برای قطعه تولیدی و هم ساخت ماشین آلات صنعتی مختلف (ماشین آلات خطوط تولید، صنایع غذایی، صنایع پلاستیک، صنایع بسته‌بندی و چاپ، صنایع پزشکی و &#; ) انجام می‌شود.

این بخش باعث ایجاد ماشین آلات کنترل کننده آب و هوا برای ساختمانهای مسکونی و تجاری می شود. این صنعت علاوه بر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات تصفیه هوا را که به طور فزاینده ای در ساخت وسازهای جدید رایج است.. و تجهیزات برودتی تجاری را که در درجه اول برای ذخیره سازی مواد غذایی است.فاده می شود، تولید می کند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین