سایر ماشین آلات صنعتی در ملارد ( فروش, خدمات و سرویس )

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام میباشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد

دهستان اختر آباد از توابع بخش صفا دشت با وسعتی معادل کیلومتر مربع در کیلومتری تهران و کیلومتری غرب شهرستان ملارد قرار دارد. دهستان اختر آباد با داشتن تنوع اقلیمی، جغرافیایی و جانوری و وجود بیش از رشته قنات جاری و بیش از اثر تاریخی، فرهنگی یکی از نقاط دیدنی شهرستان شهریار است..

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


از تراکتور مزرعه گرفته تا یخچال تجاری که رستوران مورد علاقه شما از آن است.فاده می کند. ماشین آلات برای روشی که امروز زندگی می کنیم لازم است.. بنابراین در حالی که مردم هرگز از بیشتر ماشین آلاتی که امکان زندگی آنها را فراهم می کند است.فاده نمی کنند یا حتی آنها را نمی بینند، اما از محصولاتی که هر روز تولید میکنند، است.فاده می کنند.

بنده ارشد مهندسی مکانیک و مدیر سایت هستم. با توجه به مشکلات عدیده ای که از عدم تخصص ناشی می شد، از سال با این امید که متخصصین و تحصیلکرده های کشور بتوانند مشکلات مملکت رو حل کنند، سایت آگهی تخصصم اینه را است.ارت زدم. انشاءالله که هر کدام گامی هرچند کوچک در این مسیر برداریم.

در این ماشین‌ها با ورودی‌های متفاوت، خروجی‌ها معمولاً شفت‌های دواری هستند که می‌توانند به عنوان ورودی ماشین‌های دیگر مانند ژنراتورهای الکتریکی، پمپ‌های هیدرولیک یا کمپرسورهای هوا است.فاده شوند که این موارد را می‌توان در دسته‌بندی یا طبقه‌بندی ژنراتور قرار داد. خروجی‌های انرژی الکتریکی، هیدرولیکی و پنوماتیک این‌ها می‌تواند به عنوان ورودی موتورهای الکتریکی، هیدرولیکی یا بادی مورد است.فاده قرار گیرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ملارد