غبارگیر در شهریار ( فروش, خدمات و سرویس )

dust collector-1
dust collector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


در نتیجه هوایی که حامل گردوغبار و ذرات آلاینده است. وارد فیلتر کیسه ای شده، آلاینده های خود را بر روی سطح فیلتر به جا گذاشته و خود، از سطح آن عبور می کند. این عملیات آنقدر تکرار می شود تا ذرات بر روی هم انباشته شده و اجازه عبور هوا را از سطح بگ فیلتر نمی دهند. در این مرحله سیستم تمیز کننده، کار خود را شروع می کند. این سیستم، دستگاه غبارگیر صنعتی را برای فرایند فیلتراسیون آماده می کند. ( این کار هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین انجام می شود). حال بیایید با اجزای تشکیل دهنده بگ فیلتر (غبارگیر صنعتی) آشنا شویم.

غبارگیرهای صنعتی یکی از تجهیزاتی هستند که هنوز افراد زیادی با آن ها آشنا نیستند. امروزه اکثرا افراد و صنایع در مورد انواع مختلف هواکش ها، دمنده و یا مکنده ها چیزهای شنیده اند، ولی شناخت غبارگیرهای صنعتی، کارکرد آن ها و اجزا تشکیل دهنده این تجهیزات، شاید امری گمراه کننده باشد.

غبارگیر هایی که از مایعات برای بدام انداختن آلودگی است.فاده می کنند و بعنوان وت اسکرابر(غبارگیر تر) شناخته می شوند . در این سیستم ها مایع پاکسازی یا تصفیه کننده ( معمولا آب ) با جریان هوای شامل ذرات گردغبار (آلاینده) برخورد می کند. هرچه میزان تماس گاز و مایع بیشتر باشد میزان کارایی سیستم وت اسکرابر بالاتر می رود. انواع مختلفی از وت اسکرابر ها ....



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهریار