ماشین آلات بسته بندی در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


خرما یکی از میوه های بومی ایران می باشد که بسیار محبوب بوده و مصرف بسیار بالایی دارد. در گذشته خرما را به صورت دستی بسته بندی کرده و در داخل ظروف و یا کارتن گذاشته می شدند. امروزه روش های سنتی تقریبا در حال حذف می باشند که دلایل آن آن پایین بودن سرعت در بسته کردن، عدم کنترل بهداشت، عدم کنترل سلامت محصول، ورود آلودگی و پایین بودن تیراژ کار می باشد.

پاسخ به این سوالها انتخاب را برای شما آسان خواهد کرد. شرکت صنعت کاران متحد با تجربه ای بالغ بر سال در ساخت انواع ماشین آلات خطوط فرآوری و بسته بندی مواد غذایی مشاور شما درمورد خرید و راه اندازی انواع مختلف دستگاه های بسته بندی می باشد.

اگر قصد دارید تعدادی از محصولات را در یک بسته قرار دهید، باید از این دسته از ماشین آلات است.فاده نمایید. این ماشین بسته بندی، محصولات را به صورت چندتایی بسته بندی می کند. به گونه ای که بعد از قرار گرفتن صحیح محصولات در کنار یکدیگر، نایلون و فیلم مخصوصی دور تا دور محصولات را فرا می گیرد و با حرارت به آنها می چسبد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری