ماشین آلات بسته بندی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.

هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...


ماشین سازی آدا کارنو نیز با بهره مندی از کارخانه تولید ماشین آلات بسته بندی در ظرفیتی بالا و تولید انواع ماشین آلات در حوزه تولید و بسته بندی در دسته های، چاپ ، لمینت ، کوتینگ و برش محصول یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده ماشین آلات چاپ و بسته بندی است. که با خلاقیت و تجربه تیم طراحی، تحقیق و توسعه خود، به جایگاه ارزشمندی در بازار داخلی و خارجی رسیده و از تولید کنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی نام آشنا در منطقه می باشد.

چنين واحدهايي اگر تنها به قصد ارائه خدمات به توليدكنندگان تاسيس شده باشند در مناطقي نزديك به واحدهاي توليدي يا كشاورزی احداث مي‌شوند و اگر محصولات را گرفته‌ و پس از بسته‌بندی به نام خودشان به بازار عرضه كنند ممكن است. كارگاه خود را در منطقه مصرف احداث كنند. البته‌ اين امر قطعي نيست. كيفيت و كميت پراكندگی پايگاه‌های خدمات بسته‌بندي از جمله موارد بسيار مهم در توسعه بخشهاي توليدي از جمله بخش كشاورزی است..

بهفر ماشین اطلس البرز با اتکاء به نیروی متخصص و با هدف جلب رضایت حداکثری مشتریان در سالهای متمادی توانسته به بخش های مهمی از اهداف بلند مدت دست یابد و همین امر مشوق ما برای برداشتن گام های موثرتر جهت ارتقا تولید و طراحی شده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران