ماشین آلات بسته بندی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


از آن جا توليد كارتن كاری نسبتا ساده است. و از طرفی حمل و نقل آن در مسيرهای دور چندان به صرفه نيست به طور عمومي‌واحدهاي كارتن‌سازی تمركز نداشته‌ و در مناطقي احداث میشوند كه به صنايع همان منطقه سرويس بدهند. گفته‌مي‌شود بيش از چهار هزار واحد تبديل ورق به كارتن در سراسر ايران پراكنده‌ هستند كه البته‌هنوز هيچ مركزی حتی ماهنامه صنعت بسته‌بندی تاكنون قادر به جمع‌آوری آمار و مشخصات همه آنها نشده است.. بسياری از اين واحدها‌ بومي‌و محلي هستند و بعضي از آنها را حتي مي‌توان در روستاها پيدا كرد.

از آن جا كه بسته‌بندي نهالي نوپا در كشور ايران است. و باز از آن جا كه نرخ رشد و توسعه سريعي نيز دارد مورد توجه بسياري از بازرگانان مواد و ماشين‌آلات قرار گرفته‌است. اكنون تهيه و عرضه مواد و تجهيزات بسته‌بندي بستري سودآور براي عده‌اي از تجار به نظر مي‌آيد.

با توجه به نیازتان، برای انتخاب بهترین گزینه و در جهت خرید دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل با بهترین قیمت می‌توانید از طریق سایت اقدام نمایید. اگر هنوز نمی‌دانید که خرید کدام دستگاه پاسخ گوی تمامی نیاز های شما خواهد بود، می‌توانید از مشاورین ما در کاروپک کمک بگیرید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری