ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در رباط کریم ( فروش, خدمات و سرویس )

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

همچنین در حوالی بازارک معروف به چاله بازارک کارشناسان بر این باورند که روستا یا شهری در زیر خاک مدفون شده است. و با توجه به آثار متعدد باستانی که در سال و اواخر در حوالی رباط کریم از شش هزار سال قبل تا دوران قاجاریه بدست آمده نشان از قدمت بالای این شهر دارد.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.


با ورق گیر تا میلی مترپرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی از ورق یا رول ‌با پایه نشاسته ذرت و گندم با ورق گیر تامیلی مترپرس وکیوم فرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف PS(‌ارتفاع ظروف تا سانت )‌ با ورق گیر تا میلی مترخط تولید ورق پلاستیکی PS,PP,PE با عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت  / تا میلیمتر با ظرفیت کیلوگرم درساعت , است.اندارد مخصوص تولید ورق جهت است.فاده در پرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرفخط تولید ورق پلاستیکی برای انواع پلیمرهای ABS,PET,PVC سخت و نرم به صورت تک و چند لایه با عرض تا میلیمتر ودر دو رنج ضخامتیه / تا میلیمتر و تا میلیمتر  خط تولید ورق گیاهی به عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت / تا میلیمتر و ظرفیت  - کیلوگرم در ساعت با مواد اولیه پایه نشاسته گندم و ذرتخط تولید گرانوال رشته ای از مواد PS,PP,PVC,PET,PE با کاتر مخصوص گرانول و خشک کن -کیلوگرم در ساعت- خط تولید گرانول گیاهی با کامپاند نشاسته ذرت و روغن و سایر افزودنیها با ظرفیت - کیلوگرم در ساعت دستگاه آسیاب عرض تا سانتی متر با و بدون سردکن آب با ظرفیت - کیلو گرم در ساعت ،تیغه شمشیری و چکشی انواع قالب های ظروف یکبار مصرف وکیوم، ‌نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ انواع تجهیزات جانبی خطوط تولید ظروف یکبارمصرف و خط تولید ورق شامل :‌غلطک ساده و آجدار  با سردکن روغن و آب با قطر تا میلی متر ، کلندر خط تولید ورق کامل تک و الکتروموتوره ، هدT-Die عرض تا سانتی متر برای انواع مواد پلیمری، میکسر و مخلوط کن مواد تا کیلوگرمی

در واقع تا زمانی که قیف از مواد اولیه موجود تغذیه کند این تولید محصول نیز به صورت مدام ادامه می‌یابد و قطع نمی‌شود. در این خصوص تنظیم نمودن اکسترود یک کار بسیار حساس است. که نیاز به دقت بالایی دارد. این میزان حساسیت تنظیم اکسترود به دلیل پارامترهای دخیل در آن می‌باشد:

راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف قابل تجزیه زیستی شامل دو دستگاه اصلی است.؛ دستگاه شکل دهی و دستگاه پیرایش. دستگاه فرم دهنده ، اشکال محصولات مانند بشقاب، سینی غذا، فنجان، کاسه و &#; را تشکیل می دهد که این اشکال با کمک قالب های آلیاژی فولادی شکل می گیرد. قالب ها را می توان به هر شکلی که مشتری می خواهد ساخت. از مزایای این دستگاه ها ، اثربخشی بالا، سرعت بالا، کیفیت عالی، موقعیت دقیق را می توان نام برد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در رباط کریم