ماشین آلات لیزری در شهر قدس ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.


گروه صنعتی رادوکس (پژواک رادین صنعت دانش) یکی دیگر از بهترین برند برتر دستگاه برش لیزر است. که با به کارگیری تخصص و تجربه کارشناسان از سال فعالیت خود را با طراحی و ساخت اتوماسیون و رباتیک خطوط تولید آغاز به کارکرد؛ سپس با تولید دستگاه‌های CNC و راه‌اندازی اتوماسیون خطوط تولید خودرویی کشور با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت به ادامه فعالیت پرداخت.

یکی دیگر از کاربرد های دستگاه برش لیزری در صنعت ماشین‌ آلات کشاورزی، امکان برش قطعات سه‌ بعدی برای ساخت این ماشین‌ آلات است.. ربات‌ های موجود در این دستگاه می ‌توانند بر خلاف روش‌ های سنتی، اشکال سه‌ بعدی را بر روی صفحات فلزی برش داده و آن ها را برای است.فاده در ساخت ماشین‌ آلات کشاورزی با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند.

تجهیزات هوشمند علاوه بر بهبود کارایی ماشین آلات ساخت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد و می‌تواند توسعه روند هوشمندسازی ماشین آلات ساختمانی را نیز ارتقا دهد. تولید ماشین آلات ساختمانی از کاربرد تجهیزات لیزری جدا نیست، به عنوان مثال دستگاه برش لیزر برای برش صفحات ضخیم، قطعات و لوله‌های مکانیکی و غیره است.فاده می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر قدس