ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


با است.فاده از انواع دستگاه‌ های برش لیزری، صاحبان کسب‌ و کار در حرفه ‌ صنعت تولید ماشین‌ آلات کشاورزی، می ‌توانند فضای تولیدات خود را گسترش داده و ماشین ‌آلات کشاورزی بیشتری را در کیفیت بسیار مناسب و در زمانی بسیار کوتاه انجام دهند.

 برای برخی از قطعات با سوراخ‌های زیاد، از اشعه لیزر برای تعیین محل سوراخ است.فاده می‌شود که باعث صرفه جویی در زمان است. و همچنین در هزینه تولید قالب حفاری نیز باعث صرفه جویی است. درنتیجه باعث بهبود راندمان تولید و کیفیت محصول می‌شود. درنتیجه می توان گفت است.فاده از دستگاه برش لیزری مناسب ترین روش برای تولید انواع محصولات ماشین الات صنعتی است..

ازآنجایی‌که بیشتر پردازش ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی از قطعات پیچیده ورق فلزی .- میلی متری تشکیل می‌شود، این امر الزامات سخت‌گیرانه‌تری را در مورد فناوری پردازش مطرح می‌کند. فرایند سنتی تولید قطعات ورق فلزی پیچیده است.، معمولاً از عملیات پرس‌کاری است.فاده می‌شود و تعداد زیادی قالب پرس‌کاری (stamping) مورد نیاز است.. فرایند ساخت قالب (mold) پیچیده است. که نه‌تنها چرخه تولید را طولانی میکند، بلکه هزینه آن بالا است. و برای تحقیق و توسعه محصولات جدید مناسب نیست. علاوه ب این، فقط برای تولید انبوه مناسب است. و برای تولیدات انبوه کوچک دارای محدودیت های خاصی و راندمان پایین تولید است. که به یک مشکل اساسی در تولید ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی تبدیل شده است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی