ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی پرند ( فروش, خدمات و سرویس )

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.


صنایع ماشین‌سازی دانش‌بنیان پایا برش با بیش از سال سابقه درخشان تولید، به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده و تامین کننده ماشین‌آلات برش و فرم دهی فلزات، اولین تولیدکننده دستگاه‌های گیوتین CNC در ایران است. که با است.فاده از سیستم‌های مدیریت ISO-، مدیریت ارتباط با مشتری CRM MICROSOFT در زمینه ارتباط با مشتری به رشد روزافزون دست یافته‌اند.

در این راستا با رشد برندهای مختلف لیزر، رقابت بین تولیدکنندگان افزایش یافته است.؛ بنابراین خرید دستگاه برش لیزری باعث سردرگمی خریداران این محصول خواهد شد و بدون شک شناخت بهترین دستگاه برش لیزری می‌تواند مسیر تولید را برای شما بسیار هموار سازد.

همان‌طور که می‌دانید با ورود لیزر به صنعت، تحولات عظیمی در صنایع مختلف و با اهمیت مانند پزشکی، هوافضا، کشتی‌سازی و … ایجاد شد؛ در این میان، شرکت روتک با بررسی نیازها و کمبودهای کسب‌وکارهای موجود در جامعه و با هدف کمک به پیشرفت صنعت کشور تصمیم به ثبت برند خود کردند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند