ماشین آلات متالورژی و ذوب در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

Metallurgical and smelting machines-1
Metallurgical and smelting machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.

لوتوس یکی دیگر از مجموعه‌هایی است. که در پیست دیزین قرار گرفته است.. در لوتوس، انواع رستوران‌ها وجود دارند. هر بخش، نام و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. در اینجا هم می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و یا اینکه در انتهای روز، برای صرف قهوه و یا هر نوشیدنی گرم دیگری، به این مکان بیایید. لوتوس، از رستوران‌های محبوب دیزین است. که در کنار هتل گاجره قرار گرفته است..

ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.


واژهٔ «متالورژی» از ترکیب دو واژهٔ یونانی متالون «metallon» به معنی فلز و آرگون «ergon» به معنی کار ساخته شده‌است. این واژه را نباید با واژهٔ 'متالوژی' که می‌شود فلزشناسی و تلفظ نزدیکی دارند اشتباه گرفت و نیز باید گفت که اصلاً رشته‌ای با این نام وجود ندارد و درست آن متالورژی به معنای فلزگری یا فلزوَرزی و دانش کار کردن با فلزهاست.

اگر به‌دنبال ایجاد میزان بسیار بالایی از حرارت هستید، باید به سراغ خرید المنت کوره ای بروید. المنت های کوره ای توانایی ایجاد گرما تا درجه سانتی گراد را دارند در حالی که حرارت ایجاد شده سایر المنت های حرارتی معمولا به بالاتر از درجه نمی‌رسد. همان‌طور که از نام این المنت پیداست، بیشترین کاربرد و کاربری آن در کوره ها و به‌منظور ذوب انواع مواد و عملیات حرارتی است.

متالورژی (به فرانسوی: Métallurgie) شاخه‌ای از علم مواد است. که به شناخت و است.خراج فلزات و فناوری‌های کار با فلزات می‌پردازد. این علم تفکیک مواد معدنی از سنگ معدن آن‌ها، ذوب، تصفیه و تولید شمش، بهبود خواص و تهیهٔ آلیاژها و فن کار بر روی فلزات و شکل‌دهی آن‌ها را دربر می‌گیرد. این رشته از منفکات رشتهٔ مکانیک جامدات است. که از سال ۵ در دانشگاه‌های ایران ارائه می‌گردد. به‌طور کلی علم مواد شامل بررسی خواص جامدات می‌شود و دربرگیرندهٔ فلزات، سرامیک‌ها، پلیمرها و کامپوزیت‌ها است.. علم متالورژی به‌طور عمده به فلزات و ساختار آن‌ها می‌پردازد و در تحصیلات تکمیلی خواص و کاربرد دیگر جامدات نیز بررسی می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین