ماشین آلات چاپ و تکثیر در بهارستان ( فروش, خدمات و سرویس )

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.


چوب برش برای اولین بار در چین باستان ظاهر شد. از قرن به بعد ، آیکون های چوب چوب محبوبیت پیدا کردند و به خصوص در بودیسم چین شکوفا شدند. از قرن دهم میلادی ، تصاویر قلمه چوبی به عنوان تصویر در کتابهای چینی ، بر روی اسکناس هایی مانند Jiaozi (ارز) و به عنوان تصاویر تک صفحه ای ظاهر می شدند. عکس های چوب کوتاه سال نو همچنین مورد علاقه چینی ها است..

شرکت نیلپیتر دانمارک که به غول صنعت لیبل جهان معروف است. با تقریبا صد سال سابقه در ساخت ماشین آلات لیبل نوآورترین و پیشرفته ترین سیستم های چاپ لیبل و بسته بندی انعطافپذیر را به بازار جهان عرضه میکند. به طوری که تمامی بزرگان صنعت لیبل جهان برای سالیان دائم مشتریان متوالی این هستند.

مدتی پس از آن ، شواهد چاپ چوب بلوک در کره و ژاپن ظاهر شد. سوترا بزرگ دارانی در سال در بولگوکسا ، کره جنوبی کشف شد و بین تا در دوران "بعدها سیلا" به وجود آمد. این سند بر روی پیمایش کاغذ توت × سانتی متر (. in . in در) چاپ شده است.. یک سوترا dhāraṇī در حدود سال میلادی در ژاپن چاپ شد. یک میلیون نسخه از سوترا به همراه سایر دعاها ، توسط امپراطور شوتوکو سفارش داده شد. از آنجا که هر نسخه در یک چوب کوچک چوبی نگهداری می شد ، نسخه ها با هم به عنوان Hyakumantō Darani شناخته می شوند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در بهارستان