ماشین آلات چاپ و تکثیر در چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Printing and duplicating machines-1
Printing and duplicating machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.


در این دوره، شرکت ریسو در زمینه ی توسعه، تلاش های بسیاری انجام داد و خود را به عنوان یک سازنده ی برتر چاپگرهای است.نسیل نشان داد. در طول این زمان، شرکت ریسو مجموعه ای از محصولات اساسا منحصر به فرد برای منزل و دفتر کار تولید کرد. در سال ، شرکت ريسو دستگاه پرینت گو کو (PRINT GOCCO) برای مصارف خانگی را روانه ی بازار کرد. این محصول بلافاصله پس از عرضه با فروش فوق العاده خوبی مواجه شد و تا آخر سال به رکورد فوق العاده ای دست یافت. ریسو هم چنین ریسوگراف را نیز توسعه داد: یک سیستم چاپی کاملا جدید برای مصارف اداری مبتنی بر فناوری تکثیر اورجینال. این شرکت از اوایل دهه ۸ میلادی به رشد و توسعه‌ی خود در این زمینه ادامه داده است..

اولین چاپگر لیزری که برای است.فاده با یک کامپیوتر جداگانه طراحی شده بود در سال با Xerox Star منتشر شد. اگرچه ابتکاری بود ، اما این ستاره یک سیستم گران قیمت ( دلار) بود که فقط توسط تعداد کمی از آزمایشگاه ها و موسسات خریداری می شد. پس از رایج تر شدن رایانه های شخصی ، اولین چاپگر لیزری که برای بازار انبوه در نظر گرفته شده بود ، HP LaserJet ppm است. که در سال منتشر شد ، با است.فاده از یک موتور Canon که توسط نرم افزار HP کنترل می شود. چاپگر HP LaserJet به سرعت توسط سایر چاپگرهای لیزری از Brother Industries ، IBM و دیگران دنبال شد.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در چهاردانگه