ماشین ابزار در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.

پیست اسکی بین المللی دیزین که با بارش نخستین برف زمستانی و برف کوبی ایده آل برای است.فاده افراد حرفه ای، اعضای تیم ملی و اعضای سفارتخانه های مقیم داخل تهران می شود و افراد آماتور نمی توانند در آن محدوده اسکی بازی کنند، اگر دارای لوازم اسکی نیستید می توانید از فروشگاه مقابل پارکینگ تجهیزات مورد نیاز را خریداری یا اجاره کنید و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

در اسکی، بالا رفتن از سراشیبی بسیار خسته‌کننده است.؛ به همین دلیل بالابرهایی همچون تله اسکی بشقابی طراحی شده‌اند. بالابر‌های بشقابی اسکی‌بازان را به بالای پیست می‌کشانند. این تله اسکی دارای میله‌هایی است. که قسمت پایین آن‌ها سطوحی بشقابی شکل دارند و افراد به‌صورت تک نفره بر آن‌ها سوار می‌شوند. برای است.فاده از این بالابر باید اسکی به پا داشته باشید.


از این نوع ماشین برای تولید قطعاتی است.فاده می‌شود که دارای تقارن در یک محور گردشی هستند، مانند انواع شافت‌ها و قطعات گرد. ماشین‌های تراش CNC به سادگی توسط جی کد قابلیت برنامه‌ریزی دارند و حداقل دارای دو محور هستند. یک محور گردان X به عنوان محور ثانویه (عمودی) و یک محور Z که به عنوان محور اولیه (افقی) شناخته می‌شود.

این دستگاه نیز تمامی عملیات انجام شده توسط ماشین تراش را به صورت دقیق و با کنترل کامپیوتری انجام می‌دهد. قطعات پیچیده‌ای که نمی‌توان با ماشین تراش معمولی تولید کرد را نیز می‌توان به کمک برنامه‌نویسی دقیق CNC و تراش CNC تولید کرد. نوع معمولی این ماشین‌ها توانایی برنامه‌ریزی دو محور X و Z را دارند و انواع جدیدتر، محورهای بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهند. ماشین آلاتی مانند دریل، گلدوزی، ماشین تراش چوب، سوراخ زنی و خم کننده و &#; را می‌توان با تجهیز به کنترلر CNC به یک دستگاه CNC ارتقا داد.

ماشین های ابزاری مانند ماشین‌های تراش، ماشین‌های فرز، ماشین‌های حفاری، ماشین‌های اره، ماشین‌های سنگ زنی، ماشین‌های پولیش، ماشین‌های نجاری برای نجاران و برای پردازش هیزم، سکوهای بالابر موتور سیکلت، سکوهای بالابر ماشین، ماشین‌های بالانس تایر، نصب لاستیک‌ها را خواهید یافت. ماشین آلات، ابزار خودرو، پرس کارگاهی، جرثقیل کارگاهی، جرثقیل موتور، لوازم جانبی ماشین ابزار، میز کار، کابین سندبلاست، ابزار هوای فشرده، ابزار هیدرولیک، میز بالابر، میز کار، تجهیزات کارگاهی و هر آنچه در تجهیزات کارگاهی در کارگاه مورد نیاز است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین