ماشین ابزار در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


در جریان این پیشرفت ها مهندسی مکانیک نیز با نو آوری و خلاقیت که باعث شد برای افزایش دقت و راحتی کار  قطعات موتوری را به این دشتگاه اضافه کنند و در نهایت اواسط تا اواخر قرن بیستم با افزایش نیاز های ساخت ماشین آلات صنعتی پیشرفت های خارق العاده ای داشته باشند که فرایند های تراشکاری و براده برداری توسط کنترل‌های الکتریکی و سپس ماشین کاری اتومات cnc پدید آمدند .

اگر جنس قطعه‌ای که می‌خواهیم تراش دهیم، فلزی باشد از رنده‌تراش (قلم‌تراش) در ماشین‌تراش است.فاده می‌شود تا دقیق و منظم این قطعه را تراش دهد. لبه این رنده باید کاملا تیز باشد. از طرفی رنده تراش را می‌باید متناسب با نوع فلزاتی که باید تراشیده شوند در نظر گرفت و نیز آن را در محل مناسب قرار داد. در بعضی از موارد نوک رنده را از یک فلز سخت به صورت یکپارچه ساخته و آن را در قسمت انتهای یک قطعه فولاد معمولی جوش و یا به وسیله پیچ نگه می‌دارند.

مفهوم CNC منجر به توسعه مفاهیم دیگری مانند CAD (طراحی بوسیله کامپیوتر یا Computer Aided Design) و CAM (تولید بوسیله کامپیوتر یا Computer Aided Manufacturing) شده است.. در ماشین‌های فوق مدرن، تمامی عملیات مانند تراش‌کاری، فرزکاری، سوراخ‌کاری، پرداخت و غیره بر روی قطعه توسط یک ماشین به صورت خودکار انجام می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری