مخمل پاش ، فانتاکروم ، هیدروگرافیک در شهر ری ( فروش, خدمات و سرویس )

Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-1
Velvet Spray, Fantachrome, Hydrographic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.


مخمل پاش شامل قرارگرفتن یک لایه برجسته از الیاف مصنوعی روی اجسام است.. با است.فاده از پودر مخمل، نتیجه کار شبیه پارچه مخمل می شود به همین دلیل به آن مخمل پاشی یا چاپ مخمل می گویند. اصطلاح فلوک هم بکار می رود . این عمل را با دستگاه مخمل پاش انجام میدهیم که انواع آنرا در بخش محصولات امگا فلوک میتوانید مشاهده کنید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

مواد اولیه فانتاکروم در دو نوع نانو نقره و نیترات تولید می شود. مواد نانو نقره که توسط گروه آرین کروم تولید و ارائه می شود از بالاترین کیفیت برخوردار است. اما مواد نیترات که توسط سودجویان تولید و ارائه می گردد نه تنها کیفیت لازم را ندارد بلکه سرطان زا نیز می باشد و به مرور زمان سیاه می شود در حالیکه مواد نانو نقره پس از گذشت چندین سال کیفیت خود را حفظ می کند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری