هیتر و گرمکن صنعتی در دماوند ( فروش, خدمات و سرویس )

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:


به منظور است.علام قیمت خرید هیتر های گلخانه ای و همچنین مشخصات فنی کلیه هیتر های صنعتی ، سالنی ، مرغداری ، دامداری ، سالن پرورش قارچ ، سالن های ورزشی ، مساجد ، رستوران ها و باغها با شماره تلفن و تماس حاصل فرمایید .

این نوع گرمکن از طریق گاز شروع به کار کردن می کنند و برای اینکه حرارت به صورت مستقیم به مواد غذایی منتقل نشود بر روی شعله یک چدن قرار می دهیم. این گرمکن صنعتی به دلیل وجود شعله دارای شمعک می باشد. این روش از سوختن، جلوگیری می کند. سیستم های گازی که دارای سیستم ایمنی ترموکوبل برای مواقع قطع گاز در نظر گرفته شده است..

روش های قدیمی و سنتی برای است.فاده از گرمکن زمان های زیادی را از شما خواهد گرفت و همین طور اینکه نتیجه به دست آمده نیز دلخواه نخواهد بود. در جوامع امروزی هربار صنعت جدیدی در حال شکل گرفتن است. که انسان را به سمت موفقیت روز افزون سوق می دهد. اما یکی از این صنعت ها، است.فاده از گرمکن صنعتی است. که به صورت گسترده در حال پیشرفت است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دماوند