هیتر و گرمکن صنعتی در رودهن ( فروش, خدمات و سرویس )

Heater and industrial heater-1
Heater and industrial heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..


سیستم برودتی و گرمایشی گلخانه مرغداری ، دامداری ، سالنهای پرورش قارچ و&#;  یکی از مهمترین تجهیزاتی است. که باید با دقت فراوان خریداری شود . شرکت تک صنعت به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سیستم گرمایشی (بخاری گلخانه ای ، هیتر گلخانه ، کوره ، گرمکن ، جت هیتر ، بخاری برقی ، بخاری گازی ، بخاری گازوییلی ) میباشد که برای تامین گرما و متعادل نگه داشتن دمای محیط کارایی فوق العاده ای دارد .

دستگاه گرمکن را می توانید به دو صورت گازی و برقی خریداری کنید و از بابت انرژی مصرفی نگران نباشید چرا که این دستگاه ها قابلیت جابجایی را دارند. برای خرید گرمکن های صنعتی از نمایندگی های مجاز، علاوه بر کیفیت محصول می توانید جنس خریداری شده را گارانتی کنید و با خریدی مطمئن تر محصول را است.فاده کنید.

دستگاه هایی که دارای پنل هستند به شما قابلیت تنظیم دما می دهد و همین طور مجهز به نمایشگر نشان دهنده دمای درون دستگاه می باشند. دیواره های گرمکن ها برای اینکه بازدهی بالا داشته باشند و همین طور برای جلوگیری از تبادلات گرمایی با محیط به صورت دوجداره و طراحی و تولید می شوند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در رودهن