گیربکس صنعتی در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.

استفاده از تور پیست اسکی دیزین یکی از راه‌های است.فاده راحت‌تر از امکانات دهکده دیزین است. که از طرف اکثر اسکی‌بازان حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. این تورها معمولا سه روزه برگزار می‌شوند. به‌طور کلی انتخاب تور برای خانواده‌ها و اکیپ‌های دوستانه نیز مناسب است.. سه گزینه برای اقامت یک یا چند شبه در دهکده دیزین وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

در مجموعه تفریحی دیزین، تله سیژ وجود دارد که در واقع، مسیرهای ارتباطی برای رفتن به بخش‌های مختلف مجموعه هستند. تفاوت تله سیژ با تله‌کابین، در صندلی‌های آن‌ها است.. تله‌کابین، اتاقک‌هایی سرپوشیده هستند؛ اما تله سیژ صندلی‌هایی روباز هستند که کمربند ایمنی دارند.


گیربکس های صنعتی توسط بسیاری از کمپانی های نعتبر تولید کننده گیربکس تولید می شوند، که از بین آنها می توان به کمپانی های زیمنس فلندر آلمان، هنسن پتنت، SEW ،Rossi ایتالیا، Brevini ایتالیا، Bauer آلمان، نورد آلمان، ایلماز ترکیه و چند کمپانی روسی و چینی دیگر اشاره کرد.

گیربکس یا جعبه‌دنده صنعتی بخشی از سیستم انتقال انرژی است. و تقریباً در تمام صنایع کاربرد دارد. گیربکس‌ها به دلیل عملکرد خود و تأثیری که در سیستم انتقال نیرو ایجاد می‌کنند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. انواع مختلفی از

همانطور که می دانید موتور های الکتریکی موجب ایجاد نیروی حرکتی می شوند. این موتور ها قدرت و توان بسیار بالایی نداشته و علاوه بر اینکه گاهی اوقات نیاز کاربر را رفع می کنند، اما در اکثر مواقع نمی توان از قدرت آنها در صنایع است.فاده کرد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین