گیربکس صنعتی در ملارد ( فروش, خدمات و سرویس )

Industrial gearbox-1
Industrial gearbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.

مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


خدمات متنوعی در زمینه گیربکس های صنعتی به مشتریان ارائه می گردد، اعم از واردات گیربکس صنعتی و ارائه پروفورم، و ارائه فیمت گیربکس صنعتی به صورت ارزی، مشاوره در زمینه تعمیر گیربکس صنعتی، مشاوره در زمینه خرید و تامین گیربکس.

گروه شرکت‌های رستاپاد با هدف پاسخ­گویی به نیاز روز افزون صنعت کشور به ارائه‌ ی راه‌ حل­‌ های نوین و مطابق با است.اندارد های جهانی، اقدام به هم‌آوری مجموعه‌ ­ای از شرکت­‌ های با توان فنی و مالی بالا در قالب کنسرسیوم و جذب متخصصان کارآمد و صاحب نظر نموده و توانسته است. نقش خود را در اجرای پروژه­ های صنعتی به نحو مطلوب و با کیفیت متمایز ایفا نماید.

دستگاه های صنعتی برای تامین نیروی خود به گیربکس نیازمند هستند، در حقیقت گیربکس وظیفه انتقال نیرو و همچنین افزایش آن را در زمان نیاز بر عهده دارد البته افزایش نیرو به منزله افزایش گشتاور گیربکس می باشد. اگر بخواهیم به طور ساده تر کار گیربکس را بررسی کنیم، دریافت نیرو ازالکتروموتور و منتقل کردن این نیرو به قسمت هایی که نیاز است. با توجه به مقدار نیروی مورد نیاز می باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در ملارد