یخساز و سردخانه صنعتی در دیزین ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

تله اسکی «ویلا» در شمال غرب دفتر مدیریت پیست اسکی دیزین، متر طول دارد. تله اسکی «دوبل مایر یک» از رستوران شاله تا شمال غرب پیست به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «دوبل مایر دو»، در شمال رستوران «اف بیست» به طول متر قرار دارد. تله اسکی «مسابقه» نیز به طول ۵ متر در شمال رستوران شاله قرار دارد. تله اسکی «مبتدی» به طول متر در شمال شرق رستوران شاله کشیده شده است..


هرچه ظرفیت سردخانه کوچک‌تر باشد، است.فاده از گاز فریون به صرفه‌تر است.. فریون گازی ترکیبی است. که انواع گوناگونی دارد. است.فاده از گاز R که پیشتر کاربرد زیادی داشت و توان برودتی خوبی ایجاد می‌کند، امروزه به دلیل خطرات محیط‌زیستی در حال منسوخ‌شدن است.. در حال حاضر در سردخانه‌های فریونی است.فاده از گاز Ra برای سردخانه‌های بالای صفر و گاز R برای سردخانه‌های زیر صفر توصیه می‌شود.

انبار های سرد بیشترین کاربرد را در صنایع غذایی دارند. به لطف ظهور سردخانه‌ها، می توان مواد غذایی، محصولات کشاورزی، میوه‌ها، سبزیجات تمیز، گل های تازه، دارو های خاص با شرایط نگهداری ویژه، لبنیات و سایر محصولات تخمیری یا حتی بذر گیاهان را برای مدت طولانی با کیفیت اولیه حفظ و نگهداری کرد.

در &#;مرحله مهندسی&#; شرکت برودت کار اطلس با افتخار، تمام کارخانه یخ سازی مورد نیاز هر مشتری را با ارائه پیشنهادات حرفه ای مهندسی می کند. ما می توانیم در بررسی بهینه ترین راهکار فنی و همچنین ارائه اطلاعات فنی جهت طراحی ساختمان در کنار شما باشیم. تیم ما می تواند با توجه به فضای موجود و نیاز شما بهترین روش های تولید یخ را به شما ارائه دهد. انتخاب نوع یخ ( قالبی، پولکی و &#; ) یکی از مهمترین ملاحظاتی می باشد که باید در طراحی مد نظر قرار گرفته شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در دیزین