یخساز و سردخانه صنعتی در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


همان طور که اشاره شد، سردخانه‌های صنعتی مکانی برای کمک به حفظ و نگهداری موثر محصولات فاسد شدنی برای مدت طولانی هستند و به دلیل برخورداری از مزایای برجسته بسیاری که دارند، مورد است.فاده بسیاری از مشاغل قرار گرفته اند. برخی از این مزایا عبارت است. از:

در شرکت برودت کار اطلس ما فقط تجهیزات نمی فروشیم بلکه راهکار های سفارشی منطبق با نیاز به شما پیشنهاد می دهیم تا مشکل امروز شما را حل کرده و راهبری آینده سیستم را هم پشتیبانی کنیم. ما متوجه هستیم که هر طرح خاص است. و یک طراحی نمی تواند برای تمامی پروژه ها پاسخگو باشد. شرکت برودت کار اطلس با تکیه بر مهارت مهندسی و تجربه تیم خود پروژه یخسازی شما را با بالاترین راندمان و سود آوری طراحی می کند.

کارخانه یخسازی از دستگاه یخساز، تجهیزات و تأسیسات جانبی (لیفتراک، سیستم بسته بندی و یا انتقال، انبار دپو و &#;) تشکیل شده است.. این تجهیزات جهت بهره برداری از کارخانه و مدیریت یخ تولید شده مورد است.فاده قرار می گیرند. به عنوان یک متخصص در صنعت برودت، ما برای ساخت یخسازی از قطعات الکتریکی و مکانیکی از برند های مشهور و معتبر است.فاده می کنیم. بهره گیری از پمپ ها و کمپرسور های با عملکرد عالی، مبدل های حرارتی با راندمان بسیار بالا و کنترلر های دقیق ما را قادر می سازد تا سهولت در راهبری و ثبات در تولید یخ را تضمین کنیم. قیمت دستگاه یخ سازی وابسته به عواملی از قبیل ظرفیت تولید یخ، محل احداث کارخانه یخسازی، شرایط دسترسی به آب بهداشتی و &#; دارد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه یخ سازی مورد نظر خود می توانید با ما تماس بگیرید.  



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه