فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در اسلامشهر

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


پلی اتیلن و نیز پلی پروپین به شکل صفحات اکسترودی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. و شکل‌دهی این صفحات کار دشواری است.. چراکه دارای گرمای ویژه‌ی بالایی هستند و همین امر فرایند گرم کردن آنها را کند خواهد کرد. از طرفی سرعت انتقال گرما در این جنس از پلیمرها پایین بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا هنگام قالب‌گیری با مشکل مواجه شویم. همچنین این پلیمرها دچار حالت کریستالی میشوند که علت آن نیز پایین‌تر بودن دمای شکل پذیری آنها نسبت به دمای نرمی آنها است.. این موضوع نیز فرایند قالب‌گیری را دو چندان دشوار می‌کند.

فناوری تهران TFT اولین وارد کننده دستگاه های تولید ظروف کاغذی در ایران بوده و در زمینه تامین ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف، اعم از دستگاه های تولید ظروف کاغذی و دستگاه های تولید ظروف آلومینیومی، دستگاه تولید ساک های خرید غیربافتی، دستگاه تولید سفره کاغذی فعالیت می نماید. دستگاه تولید ظروف آلومنیومی - سفره یکبارمصرف کاغذی - دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف ... ماشین آلات صنعتی - ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف

دستگاه پرس ترمو فورمینگ قورباغه ای ساخته شده از بهترین متریال و تکنولوژی روزدنیا باظرفیت بالا ،طراحی شده توسط بهترین مهندسین زبده ایرانی به حدی کیفیت ساخت و تولید بالااست که چندین دستگاه به خارج از کشور صادر شده است. قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد و از لحاظ قیمت ، قیمت پایین تری نسبت به مشابه خارجی را دارداز محسنات این پرس مصرف یرق کم صدای کمتر قدرت بشتر و قابل کنترل بیشتر در هنگام برش می باشد در ضمن این شرکت تمام محصولات خود رابه مدت دو سال گارانتی نموده و با سال خدمات پس از فروش اقدام به فروش می نماید تمام مراحل ساخت درمحل کارگاه ساخته میشود و هر لحظه ای که مایل بودید میتونید از دستگاه های در حال ساخت بازدید نمایید و از لحاظ پشتیبانی این شرکت پشتیبانی کاملی را به خریداران میدهند که تمام وقت هرجا و هر لحظه ای میتوانند از کمک فنی برخوردار شوند این دستگاه پرس قابلیت تولید مواد PPوPS را دارا می باشد در ضمن این دستگاه تابلو برق PLCدارد که مجهز به عیب یاب دیجیتال می باشد که وقتی که عیبی در دستگاه ظاهر شود مونیتور دستگاه نشان میدهد.



( فروش ) های دیگر