خدمات و سرویس ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در بومهن

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..


برای تولید نمودن ورق ابتدا باید گرانول را گازگیری نمود و سپس به اکسترودر وارد کرد. مواد در این مرحله با وارد کردن فشار و حرارت به شکل خمیری شکل در خواهند آمد. سپس به وسیله‌ی یک پیچ حلزونی مانند به جلو هل داده می‌شوند. این مواد از روی یک قالب که سطح مقطع آن تا حدودی پیچیده می‌باشد عبور خواهند کرد. محصول خروجی در این بخش می‌تواند طول نامحدودی نیز داشته باشد.

این شیوه و روش قالبگیری به کمک خلاء شباهت‌های زیادی به هم دارند. وجه تمایز این دو روش در این است. که زمانی که خلاء ایجاد می‌گردد. بطور همزمان هوای فشرده نیز از قسمت بالایی صفحه وارد عمل میشود و مورد است.فاده واقع می‌گردد. به این صورت صفحه‌ی نرم شده در اثر این فشار بسیار ساده‌تر وارد قالب‌ها خواهد شد.

در این روش تولید ، فقط از یک دستگاه است.فاده می شود و به لحاظ اقتصادی می تواند به صرفه تر باشد. در مرحله اول مواد خام که به شکل گرانول پتروشیمی هستند باید ذوب شوند و به شکل ورق درآیند. این کار از طریق اکسترودر انجام می شود. مرحله شکل دهی نیز قبل سرد شدن ورق شروع می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر