خدمات و سرویس ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در دماوند

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..

کوه لار در همسایگی خاوری این دشت، بخشی از ارتفاعات البرز مرکزی است.. رشته شمالی پس از تشکیل گردنه کهو (سفیدآب) در شمال قریه گرمابدر از توابع رودبار قصران به دو رشته شمال غربی و جنوب شرقی منشعب می‌شود که بخش شمال غربی آن با تشکیل قلل تخت خرس و سه سنگ، در جهت غرب امتداد می‌یابد و قله عظیم دماوند را پدیدمی‌آورد. بخش جنوب شرقی آن نیز پس از امتداد در دشت لار، قلل معروف هفت‌سران را به وجود می‌آورد. بخش جنوبی این کوه‌ها که همان خط الرأس اصلی است.، در جنوب دشت لار امتداد دارد و پس از تشکیل قلل مهرچال، آتشکده، ریزان، سیاه چال و ماز در جهت شمال شرقی به کوه‌های خنسک و شادکوه متصل می‌شود.


دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف شرکت راد ماشین با است.فاده از قطعات اروپایی و عمدتا آلمانی ساخته می شود. علاوه بر این دستگاه اکسترودر یا همان ورق ساز و دستگاه ترموفرمینگ این شرکت امکان تولید ظروف با مواد گیاهی و پلاستیکی را بصورت توئم دارد. بعبارت دیگر با خرید یک خط تولید می توان ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی را تولید نمود. این در حالی است. که اکثر دستگاه های موجود در بازار تک کاره بوده و فقط برای تولید ظروف از یک نوع ماده اولیه ساخت شده اند.

از آن جایی که در این روش از ایجاد خلا به منظور فرم دادن ظروف مورد است.فاده قرار میگیرد. در کوره‌حرارتی صفحات را به دمای درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسانند و بعد در گرمکن اصلی آن‌ها را تا درجه حرارت درجه سانتی گراد داغ می‌کنند.  پس ورقه‌هایی که دیگر نرم شده‌اند را درون قالب ریخته‌و تا سرد شدن و شکل‌گیری نهایی آن‌ها صبر می‌کنند. در انتهای فرایند نیز برش داده شده و بسته‌بندی می‌شوند.

شرکت های مختلف درصدی از مبلغ کل ماشین آلات خط تولید را بعنوان هزینه نصب و آموزش و راه اندازی به قیمت کل می افزایند. ما در راد ماشین معمولا برای کاهش هزینه های خریدار و مشتری مداری از هزینه نصب و راه اندازی و آموزش صرف نظر نموده و این خدمت را بصورت رایگان به مشتریان خود ارائه می نماییم. اما هزینه هایی نظیر ایاب و ذهاب و &#; چه در داخل و چه در خارج از کشور به تعداد نیرو های اعزامی از سوی شرکت بر عهده خریدار می باشد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر