فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در شمال تهران

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..

ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :


در این شیوه ابتدا صفحه را گرم کرده و سپس آن را با ایجاد فشار در بین قالب نر و مادگی حبس می‌کنند. ظروف مورد نظر به این صورت شکل‌دهی و تولید می‌شوند. گرم کردن صفحه هم در این شیوه‌ی قالبگیری و هم در سایر آنها با کمک گرفتن از اشعه‌ی مادون قرمز صورت می‌گیرد.

شرکت فن یاب ایده پارسیان با نام تجاری فن یاب با بیش از سال سابقه فعالیت در زمینه ماشین آلات و دستگاههای صنعتی و تولیدی ،دستگاه تولید لیوان کاغذی و...و ارائه آنها به کارخانجات بزرگ و کارگاههای کوچک ، در بین اهالی تولید کشور شناخته شده است..

با ورق گیر تا میلی مترپرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی از ورق یا رول ‌با پایه نشاسته ذرت و گندم با ورق گیر تامیلی مترپرس وکیوم فرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف PS(‌ارتفاع ظروف تا سانت )‌ با ورق گیر تا میلی مترخط تولید ورق پلاستیکی PS,PP,PE با عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت  / تا میلیمتر با ظرفیت کیلوگرم درساعت , است.اندارد مخصوص تولید ورق جهت است.فاده در پرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرفخط تولید ورق پلاستیکی برای انواع پلیمرهای ABS,PET,PVC سخت و نرم به صورت تک و چند لایه با عرض تا میلیمتر ودر دو رنج ضخامتیه / تا میلیمتر و تا میلیمتر  خط تولید ورق گیاهی به عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت / تا میلیمتر و ظرفیت  - کیلوگرم در ساعت با مواد اولیه پایه نشاسته گندم و ذرتخط تولید گرانوال رشته ای از مواد PS,PP,PVC,PET,PE با کاتر مخصوص گرانول و خشک کن -کیلوگرم در ساعت- خط تولید گرانول گیاهی با کامپاند نشاسته ذرت و روغن و سایر افزودنیها با ظرفیت - کیلوگرم در ساعت دستگاه آسیاب عرض تا سانتی متر با و بدون سردکن آب با ظرفیت - کیلو گرم در ساعت ،تیغه شمشیری و چکشی انواع قالب های ظروف یکبار مصرف وکیوم، ‌نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ انواع تجهیزات جانبی خطوط تولید ظروف یکبارمصرف و خط تولید ورق شامل :‌غلطک ساده و آجدار  با سردکن روغن و آب با قطر تا میلی متر ، کلندر خط تولید ورق کامل تک و الکتروموتوره ، هدT-Die عرض تا سانتی متر برای انواع مواد پلیمری، میکسر و مخلوط کن مواد تا کیلوگرمی



( فروش ) های دیگر