فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در شهر ری

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


لیست ماشین آلات و تجهزات تولیدی شرکت - انواع خط تولید ظروف یکبار مصرف از مواد اولیه مختلف الف - خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی PS, PP, PVC, PET, PE ب - خط تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی BIO-POLYMER ج - خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی EPE.EPS خط تولیدهای فوق شامل یا سه دستگاه اصلی و چند دستگاه جانبی میباشند که در زیر بصورت کلی عنوان شده است. الف – خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی PS, PP خط کامل شامل - دستگاه تولید ورق پلیمری PS, PP, PVC, PET, PE - دستگاه پرس ترموفرمینگ - قالب Thermoforming Mould - است.کر لیوان جمع کن - دستگاه آسیاب پلاستیک

پس از ساخت و تست ابتدایی دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف، این ماشین آلات به محل کارگاه و یا کارخانه خریدار انتقال یافته (هزینه انتقال بر عهده خریدار می باشد) و سپس نصب و راه اندازی گردیده و به پرسنلی که توسط خریدار معرفی می گردند آموزش های لازم ارائه می گردد. شرایط و 

در این شیوه ابتدا صفحه را گرم کرده و سپس آن را با ایجاد فشار در بین قالب نر و مادگی حبس می‌کنند. ظروف مورد نظر به این صورت شکل‌دهی و تولید می‌شوند. گرم کردن صفحه هم در این شیوه‌ی قالبگیری و هم در سایر آنها با کمک گرفتن از اشعه‌ی مادون قرمز صورت می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر