فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی پرند

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.

همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد


در واقع تا زمانی که قیف از مواد اولیه موجود تغذیه کند این تولید محصول نیز به صورت مدام ادامه می‌یابد و قطع نمی‌شود. در این خصوص تنظیم نمودن اکسترود یک کار بسیار حساس است. که نیاز به دقت بالایی دارد. این میزان حساسیت تنظیم اکسترود به دلیل پارامترهای دخیل در آن می‌باشد:

دستگاه پرس ترمو فورمینگ قورباغه ای ساخته شده از بهترین متریال و تکنولوژی روزدنیا باظرفیت بالا ،طراحی شده توسط بهترین مهندسین زبده ایرانی به حدی کیفیت ساخت و تولید بالااست که چندین دستگاه به خارج از کشور صادر شده است. قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد و از لحاظ قیمت ، قیمت پایین تری نسبت به مشابه خارجی را دارداز محسنات این پرس مصرف یرق کم صدای کمتر قدرت بشتر و قابل کنترل بیشتر در هنگام برش می باشد در ضمن این شرکت تمام محصولات خود رابه مدت دو سال گارانتی نموده و با سال خدمات پس از فروش اقدام به فروش می نماید تمام مراحل ساخت درمحل کارگاه ساخته میشود و هر لحظه ای که مایل بودید میتونید از دستگاه های در حال ساخت بازدید نمایید و از لحاظ پشتیبانی این شرکت پشتیبانی کاملی را به خریداران میدهند که تمام وقت هرجا و هر لحظه ای میتوانند از کمک فنی برخوردار شوند این دستگاه پرس قابلیت تولید مواد PPوPS را دارا می باشد در ضمن این دستگاه تابلو برق PLCدارد که مجهز به عیب یاب دیجیتال می باشد که وقتی که عیبی در دستگاه ظاهر شود مونیتور دستگاه نشان میدهد.

دستگاه های ظروف یکبار مصرف گیاهی با توجه به مشتریان زیادی که این ظروف دارند در شهر های مختلف ایران دارای متقاضی می باشد بنابراین تولید کنندگان برای تامین نیاز مشتریان نمایندگی هایی را برای پخش و توزیع در شهر های مختلف ایجاد می کنند که این شهر ها را بیان می کنیم.



( فروش ) های دیگر