خدمات و سرویس ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی چرمشهر

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


با ورق گیر تا میلی مترپرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی از ورق یا رول ‌با پایه نشاسته ذرت و گندم با ورق گیر تامیلی مترپرس وکیوم فرمینگ تولید ظروف یکبار مصرف PS(‌ارتفاع ظروف تا سانت )‌ با ورق گیر تا میلی مترخط تولید ورق پلاستیکی PS,PP,PE با عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت  / تا میلیمتر با ظرفیت کیلوگرم درساعت , است.اندارد مخصوص تولید ورق جهت است.فاده در پرس ترموفرمینگ تولید ظروف یکبار مصرفخط تولید ورق پلاستیکی برای انواع پلیمرهای ABS,PET,PVC سخت و نرم به صورت تک و چند لایه با عرض تا میلیمتر ودر دو رنج ضخامتیه / تا میلیمتر و تا میلیمتر  خط تولید ورق گیاهی به عرض ورق تا میلیمتر و ضخامت / تا میلیمتر و ظرفیت  - کیلوگرم در ساعت با مواد اولیه پایه نشاسته گندم و ذرتخط تولید گرانوال رشته ای از مواد PS,PP,PVC,PET,PE با کاتر مخصوص گرانول و خشک کن -کیلوگرم در ساعت- خط تولید گرانول گیاهی با کامپاند نشاسته ذرت و روغن و سایر افزودنیها با ظرفیت - کیلوگرم در ساعت دستگاه آسیاب عرض تا سانتی متر با و بدون سردکن آب با ظرفیت - کیلو گرم در ساعت ،تیغه شمشیری و چکشی انواع قالب های ظروف یکبار مصرف وکیوم، ‌نیمه فرمینگ و ترموفرمینگ انواع تجهیزات جانبی خطوط تولید ظروف یکبارمصرف و خط تولید ورق شامل :‌غلطک ساده و آجدار  با سردکن روغن و آب با قطر تا میلی متر ، کلندر خط تولید ورق کامل تک و الکتروموتوره ، هدT-Die عرض تا سانتی متر برای انواع مواد پلیمری، میکسر و مخلوط کن مواد تا کیلوگرمی

دستگاه های ظروف یکبار مصرف گیاهی با توجه به مشتریان زیادی که این ظروف دارند در شهر های مختلف ایران دارای متقاضی می باشد بنابراین تولید کنندگان برای تامین نیاز مشتریان نمایندگی هایی را برای پخش و توزیع در شهر های مختلف ایجاد می کنند که این شهر ها را بیان می کنیم.

پلی اتیلن و نیز پلی پروپین به شکل صفحات اکسترودی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. و شکل‌دهی این صفحات کار دشواری است.. چراکه دارای گرمای ویژه‌ی بالایی هستند و همین امر فرایند گرم کردن آنها را کند خواهد کرد. از طرفی سرعت انتقال گرما در این جنس از پلیمرها پایین بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا هنگام قالب‌گیری با مشکل مواجه شویم. همچنین این پلیمرها دچار حالت کریستالی میشوند که علت آن نیز پایین‌تر بودن دمای شکل پذیری آنها نسبت به دمای نرمی آنها است.. این موضوع نیز فرایند قالب‌گیری را دو چندان دشوار می‌کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر