فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در شهرک صنعتی چهاردانگه

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.


در این روش تولید ، فقط از یک دستگاه است.فاده می شود و به لحاظ اقتصادی می تواند به صرفه تر باشد. در مرحله اول مواد خام که به شکل گرانول پتروشیمی هستند باید ذوب شوند و به شکل ورق درآیند. این کار از طریق اکسترودر انجام می شود. مرحله شکل دهی نیز قبل سرد شدن ورق شروع می شود.

معمولا هزینه راه اندازی این خط تولید برای مشتریان داخل کشور تخفیف داده شده و بصورت رایگان عملیات نصب و راه اندازی انجام می پذیرد. اما با توجه به هزینه هایی که شرکت برای اعزام نیزو به خارج از کشور و هزینه های بعدی آن متحمل می گردد، معمولا مبلغی بعنوان هزینه نصب و راه اندازی خارج از کشور بصورت توافقی از خریدار دریافت می گردد.

خط تولید ظروف یکبار مصرف شامل دستگاه هایی نظیر دستگاه ورق ساز ظروف یکبار مصرف و دستگاه فرمینگ یا دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف می گردد. از جمله مواردی که برای خرید خط تولید ظروف یکبار مصرف در اینترنت جستجو می گردندمی توان به موارد زیر اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر