فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در غرب تهران

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اما محله های غرب تهران تنها در منطقه قرار ندارند. منطقه شهر تهران، با بیشترین مساحت و وسعتی بیش از هکتار از محبوب ترین و بهترین مناطق شهر تهران می باشد. این منطقه که در زمان های بسیار قدیم نیز محبوبیت بسیاری داشته و بنا به موقعیت مکانی خود متعلق به افراد رده بالا و پادشاهان بوده است.، امروزه نیز همان محبوبیت را در دل مردم به ویژه ساکنین تهران داشته و از گران ترین و بهترین مناطق تهران به شمار می رود. منطقه شهر تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های غرب تهران را در خود جای داده است. و جالب است. بدانید که از سرسبزترین مناطق شهر تهران نیز می باشد. همین مساله سبب شده تا بسیاری از پایتخت نشینان علاقه مند به این منطقه و سکونت در آن باشند. 

مرکز خرید ایران زمین یکی دیگر از مراکز خرید معتبر این منطقه محسوب می شود این مجتمع دارای   واحد تجاری، و در آن فروشگاه هایی نظیر پوشاک زنانه و مردانه، لوازم خانگی، وسایل تزیینی، کیف و کفش و لوازم مرتبط با حیوانات خانگی و... وجود دارد.

ساخت شهرک آتی‌ساز در سال در زمینی به مساحت هزار متر مربع در شمال تهران جنب هتل اوين، غرب بزرگراه شهيد چمران و جنوب هتل آزادي توسط شرکت انبوه سازی آتی‌ساز آغاز شد. در این مجتمع برج‌هایی الی طبقه در سه فاز ساخته شده‌اند.


در این روش تولید ، فقط از یک دستگاه است.فاده می شود و به لحاظ اقتصادی می تواند به صرفه تر باشد. در مرحله اول مواد خام که به شکل گرانول پتروشیمی هستند باید ذوب شوند و به شکل ورق درآیند. این کار از طریق اکسترودر انجام می شود. مرحله شکل دهی نیز قبل سرد شدن ورق شروع می شود.

همانگونه که بیان کردیم امروزه تولید ظروف یکبار مصرف ps بسیار اندک می باشد. بطور کلی با توجه به مشکلاتی که پلی است.ایرن از نظر بهداشتی دارد، تولید ظروف یکبار مصرف با است.فاده از این مواد توصیه نمی شود. لازم به ذکر است. که بسته بندی برخی مواد غذایی با ظروف ps غیر بهداشتی و ممنوع می باشد. با این وجود برخی از کاربرد های این نوع محصول کارافرینان را مجاب به تولید آن می نماید.

برای تولید و ساخت انواع مختلف ظروف یکبار مصرف هم می‌توان از سیستم پیوسته بهره برد هم از سیستم غیر پیوسته. در روش غیرپیوسته ورق‌های تولیدی را بر روی قرقره می‌پیچند. و در همان سالن تولید بطور موقتی انبار می‌کنند. در مرحله‌ی بعد در ماشین فرم‌دهی شکل می‌گیرند. اما در سیستم پیوسته فیلم‌های فرم گرفته‌شده بصورت مستقیم به دستگاه‌ترموفورمیک منتقل شده و ظروف مورد نظر در آنجا تولید می‌شوند.



( فروش ) های دیگر