خدمات و سرویس ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در قرچک

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.


ظروف یکبار مصرفی که با است.فاده از روش ترموفرمینگ تولید می شود کیفیت بالاتری دارند. در این روش دو دستگاه مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از دستگاه ها مختص تولید ورق و رول کردن است.. بدین تریب زمانی که مواد خام مانند گرانول ، به ورق تبدیل شدند ، مرحله پرس آغاز می شود. دستگاه پرس ترمو فرمینگ از حرارت برای قالب گیری است.فاده می کند ؛ در این دستگاه ورق ها کوره عبور کرده و پرس می شوند.

دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف شرکت راد ماشین با است.فاده از قطعات اروپایی و عمدتا آلمانی ساخته می شود. علاوه بر این دستگاه اکسترودر یا همان ورق ساز و دستگاه ترموفرمینگ این شرکت امکان تولید ظروف با مواد گیاهی و پلاستیکی را بصورت توئم دارد. بعبارت دیگر با خرید یک خط تولید می توان ظروف یکبار مصرف گیاهی و پلاستیکی را تولید نمود. این در حالی است. که اکثر دستگاه های موجود در بازار تک کاره بوده و فقط برای تولید ظروف از یک نوع ماده اولیه ساخت شده اند.

حال که با انواع دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف آشنا شدید می خواهیم در مورد نحوه خرید، شرایط پرداخت و هزینه های نصب و راه اندازی این ماشین آلات کمی سخن بگوییم بنابراین توصیه می کنم ما را با مطالعه ادامه این مقاله همراهی نمایید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر