فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در قرچک

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.


هزینه این خط تولید به نوع تجهیزات و دستگاه‌هایی دارد که مایل به تهیه آن‌ها هستید. همچنین ایرانی و یا خارجی بودن این تجهیزات نیز در قیمت نهایی خط موثر می‌باشد. ظرفیت و گنجایش مورد نظر برای شروع کار هم از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی کار است..

برای تولید و ساخت انواع مختلف ظروف یکبار مصرف هم می‌توان از سیستم پیوسته بهره برد هم از سیستم غیر پیوسته. در روش غیرپیوسته ورق‌های تولیدی را بر روی قرقره می‌پیچند. و در همان سالن تولید بطور موقتی انبار می‌کنند. در مرحله‌ی بعد در ماشین فرم‌دهی شکل می‌گیرند. اما در سیستم پیوسته فیلم‌های فرم گرفته‌شده بصورت مستقیم به دستگاه‌ترموفورمیک منتقل شده و ظروف مورد نظر در آنجا تولید می‌شوند.

این خلاء موجب می‌گردد تا روی صفحه فشار اتمسفری بروز کند و در نتیجه به سمت قالب کشیده خواهد شد. مواد در قالب‌ها باقی خواهند ماند تا کاملا خنک شوند و شکل قالب را به خود بگیرند. این شیوه‌ی ساخت ظروف یکبار مصرف متداول ترین نوع آن می‌باشد که در خط تولید ظروف یکبارمصرف مورد است.فاده‌ی زیادی دارد.



( فروش ) های دیگر