خدمات و سرویس ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در لواسان

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.


برای تولید نمودن ورق ابتدا باید گرانول را گازگیری نمود و سپس به اکسترودر وارد کرد. مواد در این مرحله با وارد کردن فشار و حرارت به شکل خمیری شکل در خواهند آمد. سپس به وسیله‌ی یک پیچ حلزونی مانند به جلو هل داده می‌شوند. این مواد از روی یک قالب که سطح مقطع آن تا حدودی پیچیده می‌باشد عبور خواهند کرد. محصول خروجی در این بخش می‌تواند طول نامحدودی نیز داشته باشد.

شکل کلی فرآیند به این صورت است. که ابتدا مواد اولیه که پودری شکل و یا گرانول هستند توسط دستگاهی به نام اکسترودل به ورق تبدیل میشود. و در مرحله‌ی بعدی این ورقه‌ها به شیوه‌ی ترموفورمینگ قالبگیری شده و به ظروف مورد نظر تبدیل می‌شوند.

فناوری تهران TFT اولین وارد کننده دستگاه های تولید ظروف کاغذی در ایران بوده و در زمینه تامین ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف، اعم از دستگاه های تولید ظروف کاغذی و دستگاه های تولید ظروف آلومینیومی، دستگاه تولید ساک های خرید غیربافتی، دستگاه تولید سفره کاغذی فعالیت می نماید. دستگاه تولید ظروف آلومنیومی - سفره یکبارمصرف کاغذی - دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف ... ماشین آلات صنعتی - ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف



( خدمات و سرویس ) های دیگر