فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


پلی اتیلن و نیز پلی پروپین به شکل صفحات اکسترودی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. و شکل‌دهی این صفحات کار دشواری است.. چراکه دارای گرمای ویژه‌ی بالایی هستند و همین امر فرایند گرم کردن آنها را کند خواهد کرد. از طرفی سرعت انتقال گرما در این جنس از پلیمرها پایین بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا هنگام قالب‌گیری با مشکل مواجه شویم. همچنین این پلیمرها دچار حالت کریستالی میشوند که علت آن نیز پایین‌تر بودن دمای شکل پذیری آنها نسبت به دمای نرمی آنها است.. این موضوع نیز فرایند قالب‌گیری را دو چندان دشوار می‌کند.

برای تولید و ساخت انواع مختلف ظروف یکبار مصرف هم می‌توان از سیستم پیوسته بهره برد هم از سیستم غیر پیوسته. در روش غیرپیوسته ورق‌های تولیدی را بر روی قرقره می‌پیچند. و در همان سالن تولید بطور موقتی انبار می‌کنند. در مرحله‌ی بعد در ماشین فرم‌دهی شکل می‌گیرند. اما در سیستم پیوسته فیلم‌های فرم گرفته‌شده بصورت مستقیم به دستگاه‌ترموفورمیک منتقل شده و ظروف مورد نظر در آنجا تولید می‌شوند.

همانگونه که بیان کردیم امروزه تولید ظروف یکبار مصرف ps بسیار اندک می باشد. بطور کلی با توجه به مشکلاتی که پلی است.ایرن از نظر بهداشتی دارد، تولید ظروف یکبار مصرف با است.فاده از این مواد توصیه نمی شود. لازم به ذکر است. که بسته بندی برخی مواد غذایی با ظروف ps غیر بهداشتی و ممنوع می باشد. با این وجود برخی از کاربرد های این نوع محصول کارافرینان را مجاب به تولید آن می نماید.



( فروش ) های دیگر