خدمات و سرویس ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در ناحیه صنعتی بیجین ری

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی اعم از ظروف غذا، ظرف میوه و لیوان یکبار مصرف شفاف شامل چه دستگاه هایی می گردد؟ دلیل وجود اختلاف لیست قیمت شرکت های مختلف فروشنده این ماشین آلات چیست؟ به عبارت دیگر چرا قیمت ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف چینی پایین تر از دستگاه های راد ماشین است.؟

ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن (پ پ) و گیاهی همانگونه که می دانید امکان یازیافت داشته و می توان آن ها را در صنایع تولیدی دیگر در ضنعت پلاستیک بکار برد. دستگاه بازیافت ظروف یکبار مصرف پلاستیکی مشابه دستگاه گرانول ساز و یا همان بازیافت سایر محصولات و زباله های پلاستیکی می باشد. البته در خط تولید ظروف یکبتر مصرف نیاز چندانی به است.فاده از دستگاه بازیافت نمی باشد. در حقیقت می توان با خرید یک دستگاه آسیاب به بازیافت ضایعات و بازگردانی آن به پروسه تولید پرداخت.

تمامی صنایع تولید به ماشین آلات مختلفی نیاز دارد که خرید هریک از این دستگاه ها به سرمایه و بودجه مشخصی را می طلبد. برای راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف می توان از دو نوع دستگاه است.فاده کرد که در قسمت قبل کارکرد هرکدام را شرح داده ایم. تولید ظروف یکبار مصرف با سیستم تولید نیمه فرمینگ به صرفه تر می باشد زیرا تنها هزینه خرید یک دستگاه را صرف خواهید کرد. قیمت این دستگاه ها با توجه به میزان ظرفیت ، برند دستگاه ، قطعات و مونتاژ آن می تواند متفاوت باشد. سیستم تولید ترموفرمینگ نیز از دیگر روش های تولید در این حرفه است. که به خرید دو دستگاه متفاوت نیاز دارد. بنابراین چنانچه قصد دارید برای راه اندازی خط تولید خود از بهترین ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف است.فاده کنید ، ما گزینه دوم را توصیه می کنیم.



( خدمات و سرویس ) های دیگر