فروش ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در ورامین

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.


در واقع تا زمانی که قیف از مواد اولیه موجود تغذیه کند این تولید محصول نیز به صورت مدام ادامه می‌یابد و قطع نمی‌شود. در این خصوص تنظیم نمودن اکسترود یک کار بسیار حساس است. که نیاز به دقت بالایی دارد. این میزان حساسیت تنظیم اکسترود به دلیل پارامترهای دخیل در آن می‌باشد:

دستگاه پرس ترمو فورمینگ قورباغه ای ساخته شده از بهترین متریال و تکنولوژی روزدنیا باظرفیت بالا ،طراحی شده توسط بهترین مهندسین زبده ایرانی به حدی کیفیت ساخت و تولید بالااست که چندین دستگاه به خارج از کشور صادر شده است. قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی می باشد و از لحاظ قیمت ، قیمت پایین تری نسبت به مشابه خارجی را دارداز محسنات این پرس مصرف یرق کم صدای کمتر قدرت بشتر و قابل کنترل بیشتر در هنگام برش می باشد در ضمن این شرکت تمام محصولات خود رابه مدت دو سال گارانتی نموده و با سال خدمات پس از فروش اقدام به فروش می نماید تمام مراحل ساخت درمحل کارگاه ساخته میشود و هر لحظه ای که مایل بودید میتونید از دستگاه های در حال ساخت بازدید نمایید و از لحاظ پشتیبانی این شرکت پشتیبانی کاملی را به خریداران میدهند که تمام وقت هرجا و هر لحظه ای میتوانند از کمک فنی برخوردار شوند این دستگاه پرس قابلیت تولید مواد PPوPS را دارا می باشد در ضمن این دستگاه تابلو برق PLCدارد که مجهز به عیب یاب دیجیتال می باشد که وقتی که عیبی در دستگاه ظاهر شود مونیتور دستگاه نشان میدهد.

دستگاه های ظروف یکبار مصرف آلومینیم را از نظر مراحل کاری شان اگر بخواهیم بررسی کنیم مراحل تولید شان در چند مرحله مختلف می باشد که هر کدام از این مراحل کار خاصی را از تولید این ظروف باکیفیت بر عهده دارد تا ظروف را تولید و وارد بازار کنند تا قسمتی از نیاز بازار بر طرف گردد.



( فروش ) های دیگر