خدمات و سرویس ماشین آلات ظروف یکبار مصرف در چهاردانگه

Disposable container machines-1
Disposable container machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


در واقع تا زمانی که قیف از مواد اولیه موجود تغذیه کند این تولید محصول نیز به صورت مدام ادامه می‌یابد و قطع نمی‌شود. در این خصوص تنظیم نمودن اکسترود یک کار بسیار حساس است. که نیاز به دقت بالایی دارد. این میزان حساسیت تنظیم اکسترود به دلیل پارامترهای دخیل در آن می‌باشد:

امروزه لیوان های چای دارد از میزان مصرف قابل توجهی برخوردار می باشند. شاید برای شما سوال باشد که این لیوان ها چگونه تولید می شوند. دستگاه تولید لیوان کاغذی همانند آنچه که در بالا توضیح داده شده است. لیوان را تولید نموده و در مرحله بعد دستگاهی دیگر انتفای آن را چای ریخته و آن بخش را از سایر قسنت های لیوان جدا می کند.

شکل کلی فرآیند به این صورت است. که ابتدا مواد اولیه که پودری شکل و یا گرانول هستند توسط دستگاهی به نام اکسترودل به ورق تبدیل میشود. و در مرحله‌ی بعدی این ورقه‌ها به شیوه‌ی ترموفورمینگ قالبگیری شده و به ظروف مورد نظر تبدیل می‌شوند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر