مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علیخان حاجبالدوله مقدم مراغهای فروخت. مراغهای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. ازاینرو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.
میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود میشود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (
مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علیخان حاجبالدوله مقدم مراغهای فروخت. مراغهای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. ازاینرو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.
شرکت سیمای شهر در سال ۸ دستگاهها و ماشینآلات چینی را به بازار عرضه کرد. پس از مدتی انواع دستگاه چاپ، دستگاههای برش لیزر و سیانسی، جوهر و ملزومات چاپ به محصولات سیمای شهر اضافه شد و موفقیتهای سیمای شهر آغاز شد. در حال حاضر مجتمع سیمای شهر یکی از بزرگترین شرکتهای ارائهکننده دستگاههای عریض چاپ، دستگاههای برش لیزر و سیانسی در کشور است.. این شرکت دارای نمایندگی از شرکتهای متعدد و معتبر سازنده دستگاه و ماشینآلات است. و این موفقیت فقط و فقط به خاطر مشتریان ارجمند است..
با افزایش روزافزون رقابت در بازار، تحقق توسعه هوشمندانه در زمینه تولید ماشین آلات ساختمانی امری ضروری است.؛ زیرا فقط از این طریق محصولات تولید شده میتوانند نیازهای بازار، نیازهای مصرف کنندگان و توسعه زمان را برآورده کنند.
تیم تولید مجموعه صنعتی پرشیا لیزر با در اختیار داشتن کارگاه ساخت و تولید مجهز و کارشناسان و تکنیسینهای مجرب، دیتاشیتهای اجرایی طراحی شده توسط تیم طراحی را دریافت و مطابق با برنامه زمانبندی مشخص روند ساخت قطعات و مونتاژ را آغاز مینمایند. کلیه مراحل ساخت توسط کارشناسان کنترل پروژه، تحت نظارت خواهد بود و سفارشدهنده قادر است. در هر مرحله از روند پیشرفت پروژه آگاه شود.
با نگاه کردن به دنیای اطرافمان، فهمیدیم که فلزات بخش مهمی از زندگی هستند!. تصمیم گرفتیم با بهره گیری از تکنولوژی های بروز بیش از ده سال در صنایع خمکاری و برشکاری و فرمینگ به فلزات شکل دهیم. تولید و تامین ماشین آلات خم و برش فلزات تنها با بهره گیری از دانش بروز و تکنولوژی های نوین تولید کننگان و شرکت های مطرح و بزرگ کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه امکان پذیر بود.
در قرن بیست و یکم با پیشرفت علم، فناوری و توسعه اقتصاد بازار، نیازهای مصرف کنندگان به محصولات بیشتر شدهاست و روشهای تولیدات سنتی دیگر موجب رقابت شرکتها را در بازار نمیشود؛ نوآوری در روشهای تولید و توسعه جدید، مواردی است. که امروزه باید در همهی زمینهها مورد توجه قرار گیرد.