فروش ماشین آلات لیزری در جنوب تهران

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..


در قرن بیست و یکم با پیشرفت علم، فناوری و توسعه اقتصاد بازار، نیازهای مصرف کنندگان به محصولات بیشتر شده‌است و روش‌های تولیدات سنتی دیگر موجب رقابت شرکت‌ها را در بازار نمی‌شود؛ نوآوری در روش‌های تولید و توسعه جدید، مواردی است. که امروزه باید در همه‌ی زمینه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ازآنجایی‌که بیشتر پردازش ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی از قطعات پیچیده ورق فلزی .- میلی متری تشکیل می‌شود، این امر الزامات سخت‌گیرانه‌تری را در مورد فناوری پردازش مطرح می‌کند. فرایند سنتی تولید قطعات ورق فلزی پیچیده است.، معمولاً از عملیات پرس‌کاری است.فاده می‌شود و تعداد زیادی قالب پرس‌کاری (stamping) مورد نیاز است.. فرایند ساخت قالب (mold) پیچیده است. که نه‌تنها چرخه تولید را طولانی میکند، بلکه هزینه آن بالا است. و برای تحقیق و توسعه محصولات جدید مناسب نیست. علاوه ب این، فقط برای تولید انبوه مناسب است. و برای تولیدات انبوه کوچک دارای محدودیت های خاصی و راندمان پایین تولید است. که به یک مشکل اساسی در تولید ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی تبدیل شده است..

دستگاه‌های تمیز کننده لیزری، سطوح فلزی مکانیکی، لکه‌های روغن، زنگ زدگی و موارد مشابه را را تمیز می‌کند. برای ساخت قطعاتی که نیاز به اتصال دارند دستگاه جوش لیزری کاربردهای زیادی دارد و علاوه بر کیفیت بالای جوشکاری به سرعت انجام کار کمک می‌کند. دستگاه‌های جوش لیزری صفحات آهنی ضخیم، انواع قطعات مختلف را جوش می‌دهند که در تولید روکش لیزری، طرح‌های سه بعدی فلزی و&#; مورد  است.فاده قرار می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر