خدمات و سرویس ماشین آلات لیزری در دیزین

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.

تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

تله‌کابین دره با ۵ متر ارتفاع و ۸ متر طول، در پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر قرار گرفت است.. آخرین تله‌کابین نیز، تله‌کابین چمن است. که ۵۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد و مسیر ارتباطی بین مدیریت و رستوران است..


در صنعت ماشین الات ساختمانی، برای تولید برخی از قطعات فلز به ویژه قطعات نامنظم، دستگاه برش لیزری بهترین انتخاب خواهد بود، برای برخی از قطعات لازم است. از یک الگوی منطبق با قوس است.فاده شود تا به تولید قطعات در شکل‌های مختلف کمک کند. به منظور افزایش دقت در تولید قطعات از دستگاه برش لیزر برای تولید محصولات متنوع است.فاده می‌شود؛ لبه‌های مستقیم روی نمونه‌ها مانند صفحه منحنی بولدوزر و صفحه خمیده بوم و سطل و .... توسط این دستگاه تولید می‌شود.

 برای برخی از قطعات با سوراخ‌های زیاد، از اشعه لیزر برای تعیین محل سوراخ است.فاده می‌شود که باعث صرفه جویی در زمان است. و همچنین در هزینه تولید قالب حفاری نیز باعث صرفه جویی است. درنتیجه باعث بهبود راندمان تولید و کیفیت محصول می‌شود. درنتیجه می توان گفت است.فاده از دستگاه برش لیزری مناسب ترین روش برای تولید انواع محصولات ماشین الات صنعتی است..

با نگاه کردن به دنیای اطرافمان، فهمیدیم که فلزات بخش مهمی از زندگی هستند!. تصمیم گرفتیم با بهره گیری از تکنولوژی های بروز بیش از ده سال در صنایع خمکاری و برشکاری و فرمینگ به فلزات شکل دهیم. تولید و تامین ماشین آلات خم و برش فلزات تنها با بهره گیری از دانش بروز و تکنولوژی های نوین تولید کننگان و شرکت های مطرح و بزرگ کشورهایی مانند ایتالیا و ترکیه امکان پذیر بود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر