خدمات و سرویس ماشین آلات لیزری در شهر قدس

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


شرکت سیمای شهر در سال ۸ دستگاه‌ها و ماشین‌آلات چینی را به بازار عرضه کرد. پس از مدتی انواع دستگاه چاپ، دستگاه‌های برش لیزر و سی‌ان‌سی، جوهر و ملزومات چاپ به محصولات سیمای شهر اضافه شد و موفقیت‌های سیمای شهر آغاز شد. در حال حاضر مجتمع سیمای شهر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌کننده دستگاه‌های عریض چاپ، دستگاه‌های برش لیزر و سی‌ان‌سی در کشور است.. این شرکت دارای نمایندگی از شرکت‌های متعدد و معتبر سازنده دستگاه و ماشین‌آلات است. و این موفقیت فقط و فقط به خاطر مشتریان ارجمند است..

همان طور که گفته شد، دستگاه برش لیزری با دقت و حساسیت بسیار بالایی، طرح‌ ها و شکل‌ های بسیار پیچیده را بر روی قطعات و صفحات فلزی برش می ‌دهد. بنابراین شما می ‌توانید با است.فاده از دستگاه‌ های برش لیزری در صنعت تولیدات ماشین‌ آلات کشاورزی، با شرکت‌ های دیگر وارد رقابت شده و ماشین‌ آلاتی پیشرفته‌ تر، با امکانات و تجهیزات پیچیده ‌تر و همچنین با کیفیت بسیار مناسب‌ تر تولید و به بازار عرضه نمایید.

شما مشتریان محترم می‌توانید با اطمینان کامل قطعات مورد نظرتان را در اختیار واحد طراحی ـ مهندسی مجموعه صنعتی پرشیا قرار داده تا در کمترین زمان ممکن، طرح سه بعدی آن طراحی و آماده تولید شود. همچنین توجه داشته باشید که هماهنگی‌های موجود بین واحد طراحی ـ مهندسی  و واحد تولید مجموعه صنعتی پرشیا، به شدت باعث بهینه شدن طرح از نظر دقت، کیفیت، هزینه و سرعت تولید می‌شود. با اطمینان خاطر می‌توانید کار مهندسی معکوس خود را به ما بسپارید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر