خدمات و سرویس ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی خوارزمی

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


فرآیند تحقیق و طراحی پس از ثبت سفارش کارفرمایان محترم توسط کارشناسان دفتر طراحی مجموعه صنعتی پرشیا لیزر آغاز می شود. این پروسه با هدف آشنایی با نیازهای مشتری و شناخت ویژگی‌های کاربردی درخواست کارفرما و شناخت دقیق محصول نهایی و بررسی تجربیات بین‌المللی پیشین صورت می‌گیرد.

بسیاری از قطعات یدکی ماشین‌ آلات کشاورزی مانند تراکتور، کامیون، کمباین، بذر پاش و غیره را می ‌توان بر اساس سیستم برش لیزری تولید نمود. ماشین‌ کاری مکانیکی برای تولید این قطعات، هزینه‌ ساخت ابزار و وسایل را بسیار افزایش داده و همچنین زمان تولید را نیز طولانی‌ تر می ‌کند. در این مورد بهترین روش جهت پردازش ورق‌ های فولادی، است.فاده از برش لیزری است. که این دستگاه توسط پرتو لیزر با کیفیت خود، بهره ‌وری را بسیار افزایش داده و به دلیل تطبیق‌ پذیری پرتو لیزر، این فرآیند بسیار کنترل‌ شده بوده و با برنامه‌ ریزی دقیق تولیدات را انجام می‌ دهد.

تجهیزات برش لیزر در صنعت ماشین آلات ساختمانی می‌تواند به طور موثر تغییر شکل در اثر حرارت محصولات را کنترل کند. علاوه بر موارد ذکر شده با داشتن یک دستگاه لیزر می‌توان محصولات متنوعی را تولید و در صنایع مختلف کسب درآمد داشت؛ برای آشنایی نمونه محصولات  تولید شده توسط دستگاه لیزر مقاله 



( خدمات و سرویس ) های دیگر