فروش ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی خوارزمی

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


دستگاه‌های تمیز کننده لیزری، سطوح فلزی مکانیکی، لکه‌های روغن، زنگ زدگی و موارد مشابه را را تمیز می‌کند. برای ساخت قطعاتی که نیاز به اتصال دارند دستگاه جوش لیزری کاربردهای زیادی دارد و علاوه بر کیفیت بالای جوشکاری به سرعت انجام کار کمک می‌کند. دستگاه‌های جوش لیزری صفحات آهنی ضخیم، انواع قطعات مختلف را جوش می‌دهند که در تولید روکش لیزری، طرح‌های سه بعدی فلزی و&#; مورد  است.فاده قرار می‌گیرند.

تجهیزات هوشمند علاوه بر بهبود کارایی ماشین آلات ساخت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش می‌دهد و می‌تواند توسعه روند هوشمندسازی ماشین آلات ساختمانی را نیز ارتقا دهد. تولید ماشین آلات ساختمانی از کاربرد تجهیزات لیزری جدا نیست، به عنوان مثال دستگاه برش لیزر برای برش صفحات ضخیم، قطعات و لوله‌های مکانیکی و غیره است.فاده می‌شود.

شما مشتریان محترم می‌توانید با اطمینان کامل قطعات مورد نظرتان را در اختیار واحد طراحی ـ مهندسی مجموعه صنعتی پرشیا قرار داده تا در کمترین زمان ممکن، طرح سه بعدی آن طراحی و آماده تولید شود. همچنین توجه داشته باشید که هماهنگی‌های موجود بین واحد طراحی ـ مهندسی  و واحد تولید مجموعه صنعتی پرشیا، به شدت باعث بهینه شدن طرح از نظر دقت، کیفیت، هزینه و سرعت تولید می‌شود. با اطمینان خاطر می‌توانید کار مهندسی معکوس خود را به ما بسپارید.



( فروش ) های دیگر