خدمات و سرویس ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی شمس آباد

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

بلور نوری تازه ، دكمه صدفی ايران ، هوا فضايی درنا ، كوره هاي صنعتی ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستیک سازی عنايت ، بهسازین تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت یاران بهار ، پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ، صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاک عالی مقام ، پاک برنز ، نماسازان امروز، سان الكترونیک شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاری عظام…


پیشرفت علم و فناوری و توسعه تکنولوژی باعث شده است. که است.فاده از دستگاه‌های برش لیزر بیش‌ازپیش گسترش یابد. وقتی صحبت از دستگاه‌های برش لیزر می‌شود، بسیاری از مردم به پردازش ورق فلز، ساخت آهن‌آلات و سایر زمینه‌ها فکر می‌کنند. در واقع دستگاه‌های برش لیزر نیز نقش بسیار مهمی در تولیدات کشاورزی دارند. دستگاه برش لیزر می‌تواند ورق فلزی با هر شکلی را با سرعت برش سریع و هزینه تولید پایین برش دهد. نیازی به تهیه قالب نیست که زمان آماده‌سازی تولید را کوتاه می‌کند. به‌راحتی پردازش مداوم را تحقق می‌بخشد و کارایی تولید را افزایش می‌دهد. در نتیجه است.فاده از دستگاه برش لیزر باعث پیشرفت سریع صنعت ماشین آلات کشاورزی می شود و یک موقعیت برد-برد برای شرکت های مصرف کننده ماشین آلات کشاورزی با فناوری های جدید ایجاد می کند و به شرکت ها کمک می کند تا در رقابت شدید بازار ظهور کنند.

صنایع ماشین‌سازی دانش‌بنیان پایا برش با بیش از سال سابقه درخشان تولید، به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده و تامین کننده ماشین‌آلات برش و فرم دهی فلزات، اولین تولیدکننده دستگاه‌های گیوتین CNC در ایران است. که با است.فاده از سیستم‌های مدیریت ISO-، مدیریت ارتباط با مشتری CRM MICROSOFT در زمینه ارتباط با مشتری به رشد روزافزون دست یافته‌اند.

دلیل اصلی است.فاده از برش لیزری در صنعت ساخت ماشین‌ آلات کشاورزی، انرژی جنبشی بسیار قوی و قدرت برش دستگاه لیزر است.. دستگاه برش لیزری مزایای بسیار فراوانی را در فناوری‌ های ماشین‌ آلات کشاورزی داشته و سال‌ های زیادی است. که بسیار مورد علاقه و تقاضای این صنعت بوده‌ است.. در این مقاله ما قصد داریم تا با مزایا و کاربرد های برش لیزری در تولید ماشین ‌آلات کشاورزی آشنا شده و هر کدام از آن ها را به‌ طور مجزا بررسی نماییم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر