فروش ماشین آلات لیزری در شهرک صنعتی قرچک

Laser machines-1
Laser machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


با است.فاده از دستگاه برش لیزری، می ‌توان به میزان حداکثری از صفحات ماشین ‌آلات کشاورزی برای برش است.فاده کرده و در نتیجه موجب کاهش هزینه‌ ها و همچنین تولید ضایعات کمتر شد. با است.فاده از این دستگاه، می ‌توانید به‌ راحتی علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در زمان، در هزینه‌ های خود نیز صرفه‌ جویی کرده و بدون است.فاده از قالب، توسعه‌ محصولات جدید را بسیار گسترش دهید.

مدیران شرکت روتک از سال ۸۸ تحقیقات خود را در زمینه اینورترهای جوش، برش صنعتی، خدمات نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های CNC و لیزر شروع کردند؛ سپس با کمک تلاش‌های فراوان و است.راتژی‌های فروش خود توانستند تا نیمه دوم سال بالغ بر ۵ دستگاه جوش را به فروش برسانند.

در قرن بیست و یکم با پیشرفت علم، فناوری و توسعه اقتصاد بازار، نیازهای مصرف کنندگان به محصولات بیشتر شده‌است و روش‌های تولیدات سنتی دیگر موجب رقابت شرکت‌ها را در بازار نمی‌شود؛ نوآوری در روش‌های تولید و توسعه جدید، مواردی است. که امروزه باید در همه‌ی زمینه‌ها مورد توجه قرار گیرد.



( فروش ) های دیگر